GENDER DISPARITIES IN FAMILY BUSINESS GROWTH EXPECTATIONS
Abstract
Keywords
References
Aliffianto, A. Y., & Candraningrat, C. (2018). The Influence of Destination Brand Communication and Destination Brand Trust Toward Visitor Loyalty of Marine Tourism in East Java, Indonesia. International Journal of Civil Engineering & Technology (IJCIET), 9(8), 910-923.
Fianto, A. Y. A., Widyantara, H., & Baskara, D. B. (2022). Analisis Mediasi Brand Awareness dan Brand Trust dalam Hubungan Emotional Marketing dengan Purchase Intention. JMK (Jurnal Manajemen dan Kewirausahaan), 7(2), 47-59.
Fianto, A. Y. A. (2022). COMMUNITY SERVICE ACTIVITIES FOR ACTUALIZATION OF INVENTORY MANAGEMENT IN SMALL MEDIUM ENTERPRISES. Jurnal Layanan Masyarakat (Journal of Public Services), 6(1), 195-204.
Ikawira, E. Y. (2014). TA: Penciptaan Buku Ilustrasi Legenda Reog Ponorogo sebagai Upaya Mengenalkan Budaya Lokal Kepada Anak-Anak (Doctoral dissertation, Sekolah Tinggi Manajemen Informatika dan Teknik Komputer Surabaya).
Riyanto, D. Y., & Fianto, A. Y. A. (2022). STRATEGI ANALISIS SWOT SEBAGAI PENGEMBANGAN WISATA EKOWISATA CLUNGUP MANGROVE CONSERVATION MALANG. Jurnal Ilmiah Scroll (Jendela Teknologi Informasi), 9(2), 103-110.
Santoso, R., & Fianto, A. Y. A. (2020). Pengaruh marketing mix produk jasa terhadap keputusan berkunjung wisata bahari jawa timur. Kinerja, 17(1), 69-79.
Refbacks
- There are currently no refbacks.